FAQ

У цьому розділі Ви зможете знайти відповіді на питання щодо нашої програми лояльності.

  • Як стати учасником програми SmartSky?

    Учасником програми можуть стати держателі карток Visa Premium від Райффайзен Банку Аваль, зареєстровані на сайті www.smartsky.ua. Усім учасникам після реєстрації нараховується 500 вітальних миль.

  • Як дізнатися стан свого рахунку лояльності?

    Для цього необхідно зайти на сайт www.smartsky.ua у Ваш кабінет. На головній сторінці Вашого кабінету відображається баланс на поточну дату. Система також передбачає вибір діапазону дат та описання кожної транзакції з нарахування миль.

  • Які правила нарахування миль?

    Обов’язковою умовою для нарахування миль є розрахунок карткою VISA Premium від Райффайзен Банку Аваль.

  • Як накопичувати милі?

    Милі нараховуються за умови використання картки Visa Premium від Райффайзен Банку Аваль як платіжного інструменту при оплаті товарів, а також за придбання авіаквитків на сайті www.smartsky.ua. Кількість миль розраховується відповідно до діючих умов Програми, вказаних на сайті www.smartsky.ua.

  • Що робити у випадку, якщо Ви не можете увійти на сайт, або при вході на сайт на Ваш мобільний телефон не приходить смс-пароль?

    Будь ласка, зв’яжіться з контактним центром по телефону (+38 044 323 12 54), або електронній пошті (contact@smartsky.ua) та задайте Ваше запитання. 

  • Я зареєструвався на сайті, але мій баланс миль не змінюється і становить 500 миль.

    Милі накопичуються на номер телефону, який Ви залишали в банку при відкритті рахунку. Якщо баланс у Вашому кабінеті не змінюється більше 7 днів, значить, вказаний Вами номер телефону невірний. Вам необхідно зареєструватися заново, вказавши коректний номер телефону.

  • На що я можу обміняти милі, накопичені у програмі SmartSky?

    Програма передбачає можливість обміну миль на авіаквитки та подарункові сертифікати, опубліковані на сайті у розділі «Обмін миль».

  • Як обміняти милі на авіаквитки на сайті?

    У Вашому кабінеті в меню «Обмін миль» перейдіть на сторінку «Авіаквитки» де відображається поточний баланс та умови, на яких Ви зможете обміняти милі на авіаквитки. Для того, щоб підібрати авіапереліт, будь ласка, натисніть кнопку «Пошук рейсу» та перейдіть у модуль онлайн-бронювання авіаквитків. Бронювання онлайн передбачає декілька простих кроків, а саме:

    1. заповніть маршрут «звідки» та «куди» (система пропонує усі можливі варіанти при введенні перших трьох літер маршруту, дати вильоту та повернення

    2. оберіть тариф та авіакомпанію (система пропонує обрати тариф з календаря тарифів на 7 днів та авіакомпанію)

    3. обраний авіапереліт додайте до кошика та заповніть персональні дані пасажирів (в одному замовленні можна забронювати до 9 пасажирів.)

    4. зробіть копіювання номеру бронювання та введіть його у поле «Номер бронювання» на сторінці «Авіаквитки»

    5. оберіть метод оплати

    6. оплатіть милі та поверніться назад до Особистого кабінету.

    Після повернення до особистого кабінету Ви потрапляєте на сторінку «Номер бронювання», де необхідно ввести номер Вашого замовлення (це код, який складається з літер та цифр - усього 6 елементів). 

  • Які правила використання подарункових сертифікатів?

    Правила використання подарункових сертифікатів індивідуальні для кожної мережі. З цими правилами Ви можете ознайомитися в особистому кабінеті в описі сертифікатів.

  • Чи можу я повернути або обміняти сертифікат?

    Подарункові сертифікати не підлягають поверненню або обміну.

  • Чи можна підключити до основної картки додаткову і накопичувати милі на 1 рахунок?

    Об'єднання миль з двох аккаунтів не можливе. 

Вхід в персональний кабінет

Забули пароль?

невірний номер телефону

такий телефон не зареєстрований
пройдiть реєстрацiю

невірний пароль

Помилка входу

Не отримали пароль?

Не отримали пароль?

невірний номер телефону

такий телефон не зареєстрований
пройдiть реєстрацiю

Вхід в персональний кабінет

Реєстрація

невірний номер картки

Visa Premium від Райффайзен Банку Аваль

Невірні дані

невірне ім'я

невірне прізвище

    

не вибрано стать

невірний день народження

невірний місяць народження

невірний рік народження

невірний номер телефону

невірна електронна пошта

Такий email в системі вже існує

не згоден з умовами програми лояльності

Зробіть відмітку

такий мобiльний номер в системi вже iснує
Забули пароль?

Не всі поля заповнені корректно

Помилка входу

Реєстрація

невірний пароль

Введіть тимчасовий пароль надісланий в СМС повідомленні на Ваш мобільний телефон.

Не отримали пароль?

Дякуємо за реєстрацію
на сайті SmartSky!

Найблищим часом з Вами зв'яжеться
Ваш особистий SmartSky-менеджер
для уточнення додаткової інформації